Obchodní podmínky
Základní informace
Obchodní firma
TOJA Professional s.r.o. (Dále jen „prodejce“)
Právní sídlo
Skrétova 1011/48, Plzeň 301 00
IČO: 01681494
DIČ: CZ01681494
Zápis v obchodním rejstříku: Složka C 28707 vedená u Krajského soudu v Plzni
Kontakt
+420 777 817 883
Fakturační údaje
TOJA Professional s.r.o.
Skrétova 1011/48, Plzeň 30100
IČO: 01681494, DIČ: CZ01681494
K čemu jsou obchodní podmínky?
Nákupem v e-shopu www.taktickavystroj.cz uzavíráte s „prodejcem“ smlouvu. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) nám stanoví obsah této smlouvy.
Souhlas s obchodními podmínkami
Vytvořením objednávky (např. kliknutím na tlačítko, kterým objednávku dokončujete) se pro vás tyto VOP stávají závazné. Součástí jsou zejména Reklamační řád, Podmínky ochrany osobních údajů, Způsoby dopravy a další dokumenty, na které se odkazujeme.
Jak můžete nakupovat na taktickavystroj.cz
Nakoupit lze na adrese www.taktickavystroj.cz
Objednávka je vytvořena v okamžiku kliknutí na tlačítko určené k dokončení objednávky. Do té doby můžete svoji objednávku v košíku libovolně upravovat, včetně způsobu dopravy a platby.
Smlouva je uzavřena až v okamžiku, kdy v nákupním košíku kliknete na tlačítko „Závazně objednat s povinností platby“. Potvrzení objednávky obdržíte na vámi zvolenou e-mailovou adresu, proto vás žádáme o překontrolování správnosti vámi zadaných údajů. Přílohou potvrzení objednávky jsou rovněž tyto VOP a Reklamační řád.
Následná změna objednávky je možná pouze po vzájemné dohodě, popřípadě za podmínek stanovených zákonem nebo těmito VOP.
Objednávky přes e-shop www.taktickavystroj.cz lze vytvářet nonstop.
Děláme vše pro to, aby k výpadkům e-shopu nedocházelo, ale výjimečným výpadkům není možné zcela předejít. Proto v případě výpadku informačního systému nebo zásahu vyšší moci (např. výpadek elektřiny) neodpovídáme za nedodržení provozní doby e-shopu.
V případě, že porušování těchto VOP, zejména, nikoliv však výlučně, opakovaným neplacením nebo nepřijímáním objednávek, neoprávněným používáním slevových poukázek, nadměrným zneužíváním svého práva na odstoupení od smlouvy, poskytováním nesprávných či nepravdivých údajů, podvodnou nebo technickou manipulací systému nebo jiným jednáním v neprospěch naší společnosti, jsme oprávněni – v závislosti na závažnosti jednání – přijmout přiměřená opatření. Mezi taková opatření se řadí například zrušení objednávek, vymazání účtu zákazníka nebo žádost o náhradu škody a/nebo vystavení u orgánů činných v trestním řízení.
„Prodejce“ si vyhrazuje v případě nákupu jakýmkoli způsobem vlastnické právo k věci až do okamžiku, kdy dojde z vaší strany k zaplacení celé kupní ceny.
Odchylky při nákupu některého typu zboží
Nákup obuvi
Před koupí obuvi doporučujeme důkladné změření velikosti své nohy. Jakmile boty převezmete, doporučujeme jejich bezprostřední vyzkoušení v čisté ponožce, aby nedošlo k zásahu do zdravotní nezávadnosti obuvi.
V případě odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů musíte nám vrátit obuv čistou a bez známek nošení, jako kdyby zkouška probíhala v kamenné prodejně.
Pokud obuv ponese jakékoli známky opotřebení a nošení, můžeme vám kupní cenu ponížit o náhradu škody. Náhrada škody je v tomto případě částka, kterou „prodejce“ vynaložil na pořízení zboží. Upozorňujeme vás, že v některých případech se může náhrada škody v součtu vyšplhat až do částky samotné kupní ceny.
Možnosti doručení zboží
Jakmile dojde k uzavření smlouvy, doručí vám „prodejce“ vybrané zboží zvoleným způsobem a musíte takové doručení umožnit a zboží převzít. Společně se zbožím vám „prodejce“ dodá i další doklady, které se k věci vztahují. Pokud jste zvolili dodání na adresu či výdejní místo některého z našich přepravních partnerů, předá „prodejce“ zboží dopravci, který zajistí jeho doručení vámi zvoleným způsobem v uvedeném čase. Až do okamžiku, kdy vám bude zboží doručeno a předáno, popřípadě do okamžiku, kdy odmítnete zboží převzít, nese nebezpečí škody na věci „prodejce“.
O předpokládaném čase a dalších informacích ohledně vámi zvoleného způsobu doručení budete informování skrze vaši uvedenou e-mailovou adresu. Předpokládaný čas doručení se může změnit v závislosti na logistických možnostech „prodejce“ a/nebo jeho smluvních dopravců. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému „prodejce“ nenese odpovědnost za opožděné dodání zboží.
Během přebírání zboží byste si měli zkontrolovat, zda vám byl opravdu doručen takový počet zboží, jaký jste si objednali. Dále byste měli zkontrolovat, zda balík není již na pohled poničený, promáčklý nebo jinak deformovaný. Pokud bude balík poškozen, máte právo na to zboží nepřevzít, popřípadě zboží převzít a do předávacího protokolu společně s přepravcem zaznamenat jeho stav. Takový protokol poté společně s popisem závady zásilky zboží odešlete e-mailem na adresu info-ZAVINOVADLO:tojaprofessional.cz
V případě, že odmítnete zboží při doručování převzít, máte náhradní lhůtu na jeho vyzvednutí. Pokud ani v takové dodatečné lhůtě zboží nevyzvednete, dochází automaticky k odstoupení od smlouvy.
Pokud vám bude dodáno větší množství, než jste si objednali, máte možnost takový přebytek odmítnout. Jestliže tak neučiníte, je kupní smlouva uzavřena v souvislosti i s tímto zbožím a musíte doplatit cenu přebytkového zboží.
Reklamace aneb co dělat při vadě zboží
Veškeré podmínky a postupy v případě reklamace zboží se řídí Reklamačním řádem, který tvoří nedílnou součást těchto VOP.
Odstoupení od smlouvy
Jako spotřebitel máte právo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů, pokud jste jej zakoupili distančně, tzn. přes e-shop www.taktickavystroj.cz, e-mailem nebo telefonicky. Zboží musíte v takovém případě vrátit neponičené, nepoškozené a bez známek používání.
Zboží byste si měli vyzkoušet a prohlédnout stejně, jako kdybyste tak činili v běžné kamenné prodejně. Pokud budou na zboží známky opotřebení nebo jiného užívání, můžeme vám kupní cenu ponížit o náhradu škody. Náhrada škody je v tomto případě částka, kterou „prodejce“ vynaložil na pořízení zboží. Upozorňujeme vás, že v některých případech se může náhrada škody v součtu vyšplhat až do částky samotné kupní ceny.
Odstoupit od smlouvy nemůžete např. u hygienického zboží, které vám bylo dodáno v uzavřeném obalu a Vy jste jej z takového obalu vyňali, dále také u zboží, které bylo upraveno na základě vašeho přání.
V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta 14 dnů ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Jakým způsobem můžete od smlouvy odstoupit?
Od smlouvy můžete odstoupit písemně na adresu info-ZAVINOVADLO:tojaprofessional.cz nebo přiložením dokumentu do zásilky se zbožím.
Jak a kdy musíte vrátit zboží
Jakmile odstoupíte od smlouvy, musíte nám zboží vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od samotného odstoupení od smlouvy. Zboží vracíte na své náklady, které vám nebudou proplaceny. Zboží by mělo být nepoškozené, nepoužívané a čisté, včetně veškerého příslušenství, které jste k němu obdrželi. Pokud je to možné, zboží by mělo být vráceno v originálním obalu.
Co když vrátíte zboží poškozené, poškrábané či jinak opotřebené?
V případě, že vrátíte zboží poškozené, poškrábané, či s jinými známkami opotřebení, můžeme vám kupní cenu ponížit o náhradu škody. Náhrada škody je v tomto případě částka, kterou „prodejce“ vynaložil na pořízení zboží. Upozorňujeme vás, že v některých případech se může náhrada škody v součtu vyšplhat až do částky samotné kupní ceny.
Jak vám vrátíme peníze?
Peníze vám budou vráceny do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým probíhala platba. Nemusíme vám však peníze vrátit dříve, než vrátíte zboží, popřípadě, než prokážete, že jste zboží odeslali.
Odstoupení „prodejcem“ v případě chyby v ceně zboží
V případě chybného nacenění zboží má „prodejce“ právo odstoupit od smlouvy. V takovém případě dojde ze strany „prodejce“ ke stornování objednávky, popřípadě k jinému vyrozumění, ze kterého bude patrné, že „prodejce“ od smlouvy odstupuje.
Pokud jste již zaplatili část kupní ceny zboží, bude vám tato částka vrácena zpět stejným způsobem nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po odstoupení od smlouvy.
Odstoupení „prodejce“ z důvodu na straně dodavatele
Prodejce má právo odstoupit od smlouvy, pokud dodavatel odstoupí od smlouvy (zpravidla z důvodu nedostupnosti zboží na straně dodavatele).
Placení, vrácení peněz, fakturační údaje
Na našem e-shopu lze platit převodem pouze v českých korunách a ve výši uvedené na faktuře.
Do doby úplného zaplacení kupní ceny je zboží stále ve vlastnictví „prodejce“ (tzv. výhrada vlastnického práva).
Vrácení peněz při odstoupení od smlouvy
Pokud odstoupíte od smlouvy nebo vám budou peněžní prostředky vraceny z jiného důvodu, vrátíme vám peníze stejným způsobem, jakým jsme je od vás přijali.
Ceny
Veškeré naše ceny jsou konečné, v české měně (Kč) a včetně DPH. V ceně zboží není zahrnuta cena dopravy a Ceny jsou zaokrouhlovány na celé koruny. S ohledem na dynamiku cen zboží se může cena zboží měnit i v košíku až do okamžiku finálního potvrzení objednávky zákazníkem.
Pokud dojde během objednávky ke zneužití údajů (osobních nebo firemních), popřípadě platební karty, můžeme prohlásit takovou objednávku za neplatnou.
Podrobnější informace o chybném nacenění zboží
Mohou nastat případy, kdy dojde k chybnému uvedení ceny zboží. Takovými případy jsou zejména:
- cena zboží je na první pohled zjevně nesprávná (např. se výrazně odchyluje od obvyklé ceny zboží),
- cena souvisejících služeb jako doprava je zjevně nesprávná,
- v ceně zboží chybí nebo přebývá jedna či více cifer, nebo
- sleva na zboží přesahuje 50 %, aniž by takové zboží bylo součástí zvláštní marketingové či výprodejové akce.
V těchto případech si „prodejce“ vyhrazuje právo smlouvu neuzavřít, popřípadě od takové smlouvy odstoupit i poté, pokud jste již obdrželi e-mail potvrzující objednávku. O takovém kroku vás musíme neprodleně informovat.
V případě, kdy sleva na zboží bude 60 % a více, doporučujeme vám si ověřit, zda nedošlo k chybě v nacenění. Takovým krokem nám pomůžete předejít případným sporům a nesrovnalostem.
Bezpečnost a ochrana informací
Ve věci ochrany a zpracování vašich údajů jako kupujícího ze strany „prodejce“ se použijí tyto Podmínky ochrany osobních údajů.
Na druhou stranu vy jako kupující musíte chránit své přístupové údaje k zákaznickému účtu (zejm. hesla) a nikomu jinému je nesdělovat. Za zneužití vašeho přihlašovacího jména nebo hesla někým jiným nenese „prodejce“ odpovědnost. Dále nesmíte používat účet, jméno nebo heslo žádného jiného zákazníka.
Závěrečná ustanovení
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
Uzavřená smlouva je „prodejcem“ archivována v interním systému po dobu nejméně tří let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Zákazníkovi poskytne „prodejce“ přístup ke smlouvě v odůvodněných případech. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto VOP, kde je tento proces srozumitelně popsán.
Kopii těchto VOP, včetně Reklamačního řádu, obdržíte zároveň po dokončení vašeho nákupu na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 29. 10. 2025 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí.
V Plzni dne 29. 10. 2025

